The Greatest Guide To صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

توجه داشته باشید که در صورتی که قصد فعالیت در صرافی خارجی را داشته باشید، ابتدا یک کیف پول انتخاب می‌کنید، یک صرافی معتبر ایرانی را انتخاب کرده و احراز هویت را در صرافی انجام می‌دهید، سپس حساب صرافی خود را با ریال شارژ کرده و در نهایت ریال خود را در صرافی ایرانی به تتر و یا ارز دیجیتال دیگر تبدیل کرده و به صرافی خارجی منتقل می‌کنید.

اگرچه بیت کوین را می‌توان به روش‌های دیگری مانند گروه‌های تلگرامی یا واتس‌اپی و یا از افراد حقیقی خریداری کرد، امن‌ترین روش، مراجعه به یک وب‌سایت صرافی معتبر است.

به‌عنوان یک نمونه واقعی می‌توان به صرافی بیترکس اشاره کرد که در سال ۲۰۱۷ صدها هزار دلار از دارایی‌های کاربران ایرانی را بلوکه کرد و بعد از دو سال با پیگیری زیاد کاربران آنها را آزاد کرد.

به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، کاربران ایرانی صرافی‌های خارجی همیشه در معرض خطر بلوکه‌شدن دارایی‌ها قرار دارند و بایننس هم از آنجا که به‌صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند، از این قاعده مستثنی نیست.

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مالی جهانی است که افراد از سراسر دنیا با سطوح اطلاعاتی مختلف در آن فعال هستند، بازار ارزهای دیجیتال یک بازار غیرمتمرکز است، به زبان ساده دولت یا سازمان خاصی بر روی آن کنترلی ندارد که بسیار خوب است و یک نقطه قوت برای این بازار به حساب می‌آید، اما این آزادی باعث شده است که سودجویان و کلاه‌برداران از ناآگاهی عامه‌ی مردم در خصوص بازار، سرمایه‌ی آنها را از بین برده و خود سود هنگفتی کسب کنند.

سلام آیا یک نفر میتونه چند اکانت در بایننس داشته باشه ؟ ممنون میشم اگر جواب بدین

ارزدیجیتال مفاهیم پایه آشنایی با بیت کوین چگونه در ایران بیت کوین بخرم؟ آموزش خرید بیت کوین آشنایی با بیت کوین آموزش سرمایه‌گذاری و ترید چگونه در ایران بیت کوین بخرم؟ آموزش خرید بیت کوین

سلام و خسته نباشید من از افغانستان هستم و میخواهم در این بازار ورود بشم قبل از شروع کار چ کار را باید انجام بدهم آیا حساب باز میشه از یک صرافی و یا با حساب های بانکی مون میتوانم بخریم و بفروشیم لطفا رهنمایی کنید ؟

مانند طلا که می‌‌توانید چند گرم از آن را خریداری کنید، بیت کوین هم تا هشت واحد اعشار قابل‌تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین یا حتی به‌اندازه ۵۰۰ هزار تومان بیت کوین بخرید.

بیش از ۹۰۰۰ ارز دیجیتال وجود دارند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود، بررسی تمام ارزهای دیجیتال آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال به عمر کوتاه ما قد نمی‌دهد و اصلا نیاز نیست. شما برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بهتر است در بهترین زمان، معاملاتی بر روی ارزهای دیجیتال شناخته شده داشته باشید.

چطور با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنیم؟

واردکردن شماره موبایل برای ارسال کد تأیید پیامکی در هر بار ورود

شما می‌توانید هر بخشی از موجودی کیف پول‌های خود را در هر زمانی از شبانه‌روز بفروشید. در قسمت پایین فرم، مبلغ دریافتی شما پس از کسر کارمزد نمایش داده می‌شود.

همچنین مشخص کردن میزان ارزدیجیتالی که می‌خواهید بخرید ضروری است، به عنوان مثال اگر قصد خرید اتریوم را دارید می‌خواهید یک واحد بخرید یا ۰.۱ واحد یا هر میزان دیگر.

Report this wiki page